Şikayet var Garanti bankası

Şikayet var'da şikayet açtım. Banka otomatik mesaj atmış, kandırmış bu şikayetvar'ı. Doğal olarak benim şikayet çözüldü gözüküyor, fakat naynay yani.

Şikayetim şöyle :


Banka hesabımdan para çekmişler. Maaş hesabı olduğundan bankaya gittim. Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra görevli 444'lü numarayı aramamı bir işlem yapamayacağını söyledi. Bende bankanın ortasında aradım.

Yazın bir ara maaş hesabı olduğunu sonra maaş hesabından çıktığımı söyledi. Bana bir bildirim gelmediğinden maaş hesabında olduğumu hesap türü olarak böyle açıldığını, belirttikleri şirketle ne bağları olduğunu sordum.

Sonuçta her ay yatırdığım para benim maaşım. İşten çıkarıldınız, artık işletme parası alacağız demedi garanti. Bende saf saf tüm paramı Garanti’den yönetmeye devam ettim. Her ay düzenli olarak maaşımı çektim, Garanti’ye yatırdım. Haklı Garanti Hattı, yapacak bir şeyleri olmadığını, kayıt oluşturacağını söyledi.

Özellikle Maaş Hesabı olarak açıldı hesabım. Bana kesinlikle kimse hesap türümün değiştiğini söylemedi. Tavır net olarak paranızı biz aldık, kesinlikle vermeyiz ne haliniz varsa görün şeklinde net ve kesindi. Hani hakikaten paramla mağdur oldum.

Bankada 1 buçuk saat gitmesi de cabası. Ben anlamıyorum ki mevduat garantisi ise hesaplarım ortada, tüm faturalarımı 2 yıl ödeyecek para çektim. *